Wednesday, January 31, 2007

HABWA 7

-unang habwa sa mga kapungot karong dos mil siete-

1.tiptoeing in the workplace
2.teenage girl who gets everything she wants because she's preeeettttyy.
3.unya maglalis diay sa akong atubangan mahitungod sa budget?
4.yah yah yah...im falling for him...again.
5.lugar pa, kuwang pag-tulo, sa extension diay... pisteng kondoktor!!!
6.unya ni-para ko? ha? ngano makabayad ko sa traynta lingkod pa lang?
7.ingon ko humanon nato ang project kay aron dili ka mahagbong sa imong science... gahi gyud og ulo... unya makapaso kaha ka karong marso?
8.pwede magdali panagsa ang mga tawo? hellooooo....
9.message BARRED... what????
10.message sending failed... na sad?
11.again... responsibilidad ninyo nga atimanon ang edukasyon sa bata, ngano diay kung below average ang I.Q?
12.unya? feel sad nimo youre the most important person in the world and you do the hardest job? di dayon ka mutubag sa pangutana, mag-inarte na pud ka? bunawan ka nakog microphone ron! unya kung sexy, naka-usli ang dede ang mangutana nimo, naa dayon kay impormasyon?gadako lang imong tiyan!!!
13.piste!!! kuhaa ng imong siko!
14.di lage ko muhilak... kay di jud ko makahilak... ayaw tawn ko pugsa oi!!!
15.di lage ko supergirl!!! ayaw na gud sige'g panabi sa mga silingan!
16.asa man intawn ang comfort sa comfort room oi!
17.yah i sound like those girls... so what??? you sound like those girls too man!!!
18.people...and daghan pang people... Lord! crowded na ang kalibutan para sa mga tawng di mutubag og hi hello apan mu-yes ma'am yes sir ra diay to sa mga tawng tan-aw nila mas gipangga sa Ginoo. wow.... so mamili kuntahay ka... and you think lami ka nga pagka-tawo? paglumos oi!
19.so im few inches short sa height... then? maunsa man ka?
20.palihug lang... ihatag ang sukli dayon kung muplite na ang tawo... bisan sa jeep naay kurakot??? what a wonderful world...
21.pimples... tantanan nyo na ako!!!!
22.savings? what savings? ok fine... di na ko kahibalo muhawid og kwarta... kwarta???!!! kwarta ra man diay na... papel...papel ra na oi... unya di ka mangutana giunsa nako ang mga papel nga laig baho?
23.ilaga!!!! bwesit nga bubwit!!! kapila na man intawn mo nako gipangbunalan oi... magbalik-balik gihapon mo???
24.ipis!!! ipis sa comfort room. again, asa ang comfort sa comfort room???
25.kuwang pa jud??? unsa pa may gusto ninyo oi... gipatumanan na man ta mo, wa gihapon mo nakontento... palihug lang lugari ko panagsa...
26.nganong di man ko kaako og yawyaw ninyo?
27.ok, pul-anon ko kung pul-anon... nganong wa na man gud poy mga butang worth keeping...
28.what???? giwala nimo??? palihog intawn kog pangita sa akong gihagu-ag kulit sa papel... ayaw na ko ingna nga importante ko ha, kay kadudahan na na.
29.im little miss sunshine... smile smile lang!!! malaking umbag sa ulo para sa inyo!!
30.so your perfect? ngee... ganyan lang pala ang sukatan ng pagka-perfect?dili ko perfect oi... tawn pud...
31.mudagan ka karong eleksyon? tubag:ill think about it pa. gaga!!! kung dili pa interesado mukandidato, wa pa gani ka mahuman sa imong pangutana, mukatawa na na siya og kusog musulti nga dili!!! kana kay mag-hunahuna pa... sure ko mudagan na! eleksyon na sad... unya?

1 comment:

veraLeigh said...

bug-ata uy.